Son Gönderilerimiz
COVID-19 pandemisi, işletmeleri ve ekonomiyi ağır biçimde etkiledi. Pandemi şartlarında birçok şirket, dijital süreçleri benimsemenin hızlanmasına ve değişen tüketici ihtiyaçlarına kısa vadeli çözümlerle yanıt verdi
AyrıntılarEinstein’ın güzel bir sözü var; “Her gün aynı şeyi yaparak farklı sonuç bekleme.” Bu sözün birazdan anlatacağım çalışmaya cevap niteliğinde olduğunu söylesek, sanıyorum yanlış olmaz.
Ayrıntılar2020'ye girdiğimiz ilk günlerden çok farklı bir yaşamla karşı karşıyayız. Tüketiciler ve işletmeler karantina döneminde teknolojiden daha fazla yararlanarak uzaktan çalışma, e-öğrenme.
AyrıntılarPerakendeciler, müşteri çekmek, ziyaretçi sayısını artırmak ve satış yapmak için web sitelerine ciddi ölçüde bağımlı. Perakendeciler koronavirüs pandemisinin yarattığı belirsizlik içinde çözüm ararken online kanallarının üst düzey gereklilikleri karşıladığından
AyrıntılarPablo Pérez ve Georgie Altman, Google'da çalışan perakende uzmanları. Bu makalede, perakendenin geleceğinden bahseden en yeni araştırmalarını paylaşıyorlar. Araştırmaları, perakendedeki büyümenin önümüzdeki beş yıl içinde farklı biçimlerde ve pazarlarda nasıl seyredebileceğini özetliyor.
AyrıntılarKoronavirüs pandemisi herkesi olduğu gibi bizleri de ciddi ölçüde etkiledi. Dijital ortama halihazırda ayak uydurmuş ve online alışveriş sistemini oturtmuş işletmeler için belki durum daha kolaydı
Ayrıntılar